dimanche 8 mars 2015

Miten käsitellään kusipäitä töissä?

Terve, olen viimeiset 5 vuotta tehnyt työtä myyjänä, firmassa on n 20. vakituista duunaria. 3 vuotta sitten tuli pomon vävypoika töihin ja tietenkin mun osaston pomoksi pääsi. Aika nopasti huomattiin että tyyppi on idootti j aminusta tuli jostain syystä silmätikku. Olen saanut kuulla että en ole ollut töissä silloin kuin olen ollut, kaikista pienistä virheistä pitää valittaa ja vaikka kuulostan marttyyrilta niin jos kyseessä olisi ollut joku muu niin kusipää ei olisi siitä mitään sanonut. Tilanne on vähän kinkkinen siinä mielessä että tyyppi on omistajan vävy ja sehän juoksee itkien sinne heti kuin minä olen "mokannut" ja en jaksaisi mitään draamaa kuin on niin vaikeaa löytää uutta työpaikkaa ja ilmapiiri on jo tarpeeksi kireä. Tähän asti olen ollut asiallinen, se tietää että mun hermot on mennyt jo pari kertaa sen paskanpuhumisen takia ja vähän aikaa se vaikutti varovaiselta sen kritiikin kanssa ja kaikki oli ok mutta perjantaina se oli taas oma itsensä mutta päätin olla hiljaa tämän kerran. Yleensä se on niin firmoissa että paska valuu alaspäin ja onhan näitä samanlaisia tapauksia monessa paikassa mutta kyllä se hetki tulee kuin on pakko pistää vastaan ja totuus on se että jos mä en sitä tee niin ei kukaan.





Miten käsitellään kusipäitä töissä?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire