samedi 29 avril 2017

Yleinen vapokeskustelu

Höyrypää ilmottautuu! :D

Suosittelen todellakin tota Ego-Tankkia. Oon nyt testaillut molempia versioita siitä, eli isompaa ja pienempää, eli A:ta ja B:tä. Mä sanoisin että kannattaa ostaa suoraan toi missä on isompi tankki (käytetään myös nimeä "cylinder shape" tms.) Antaa jotenkin paremmat höyryt ja nestettä mahtuu reilusti enempi. Noista nesteistä mulla on tällä hetkellä eniten käytössä tuo Easyn RY4 PG 18mg. Halpaa ja hyvää, sellasta ihan perussettiä. Ei siis mitään ihmeellistä herkkua, mut tota mennyt eniten.

Joskus Toukokuun lopussa sain ekan oman e-savukkeeni, sen jälkeen oon muistaakseni kerran koittanu vetää normiröökiä ja oli kyllä ihan hirveän makuista. Biittiä tosin menee vieläkin välillä, sitä kun on pakkaseen jonkin verran kertynyt, enkä mä sitä roskikseenkaan heitä.

Mutta joo, jos haluat saada hyvän höyryttimen, osta toi Ego-T isommalla tankilla ja mahdollisesti low resistance atomisoijalla, joka antaa hieman stydimmät höyryt kuin perusmalli..

:worship:

Let's block ads! (Why?)



Yleinen vapokeskustelu

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire