vendredi 24 février 2017

Kokemuksia BMW:stä

Minä kun olen näköjään innostunut tehtailemaan näitä threadeja, niin eiköhän pistetä tämäkin. Mitä mieltä pakkislaiset ovat bemareista? Pelittääkö hyvin? Onko jotain tiettyjä merkkivikoja? Tai mitä malleja kannattaisi varoja, joissa esiintyy eniten näitä merkkivikoja?

Minkäläistä käytettyä bemaria suosittelisitte? Haluaisin autolta edes vähäsen suoristuskykyä, isompi kuin 1.3 pyttynen, hieman ulkonäköä, että edes kehtaisi bilistellä kylänraitilla :)D) ja että auto olisi kolmiovinen. Ehkä mä oon jotenkin sairas paskiainen, kun mä oon mieltynyt enemmän noihin kolmiovisiin.

Nythän porukat tietenkin ihmettelevät, että mitä hittoa mä tälläisiä kyselen, että noihin suositteluihin on pirun vaikea vastata. Noh, asia on hyvin yksinkertainen. Itse tässä aamupäivällä katselin (käytettyjä) bemareita, niin niitähän oli sen sata erilaista mallia, enkä mä osannut päättää, että mikä niistä olisi ollut "se oikea". Sitä paitsi, nuo kw ja sun muut eivät sano yhtikäs mitään. Itse pelkäsin, että mä valitsisin esimerkiksi liian tehottoman auton, jne...

Joten apuja tarvitaan, jotta mä löytäisin itselleni sopivan käytetyn bemarin. Kunhan ei nyt ihan maltaita maksaisi...

Let's block ads! (Why?)



Kokemuksia BMW:stä

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire