samedi 23 avril 2016

Urheiluvammojen kysymykset. Lue ketju läpi, ennenkuin postaat uuden kysymyksen.

Tämä nyt ei varsinaisesti latseihin liity, mutta ajattelin kysästä, kun oli selkään liittyvissä ekana:

Normaalisti ihminen, pystyy makaamaan esim. lattialla, ongelmitta, niin että perse/alaselkä ja yläselkä/pää, on lattiassa, mutta mulla, jotenki latsien kohalta, yläselkää ja vähän keskiselkää, on jotenki niin paksu ja kaarella, että voin olla vaan niin, että yläselkä ja pää on lattiassa ja alaselkä ja perse ilmassa tai sitten toisinpäin. Eli siis, keskiselän kohalta selkä on todella ulkona. Vaiva tullu kun aloin käymään salilla, ensin selkäkivut oli poissa, sitten selkä meni tuohon muotoon, vaikka oon venytelly ja koittanu parhaani mukaan sitä saaha suoraksi ja nyt on selkä vähän väliä kipeä ja pistää. Jos seison suorassa tarpeeks kauan, menee alaselkä aivan jumiin ja tukkoon ja jos oon kyyryssä liian pitkään, alkaa latseihin ja muualle selkään sattumaan. Todella ärsyttävää ja oon vasta 15, niin ei tekis loppuikää mieli olla selkävikanen. Hierojalle oon varannu ajan, jos siellä osais aukasta selkää, mutta mitä tässä kannattas tehä, varsinki venyttelyn kannalta?

E: Ja niin, selkä on niinku semmonen, että latsien/lapojen kohalta niska ikäänku kaartuu eteenpäin, joten näyttää niinku ois joku notre damen kellonsoittajan selkä.

Let's block ads! (Why?)



Urheiluvammojen kysymykset. Lue ketju läpi, ennenkuin postaat uuden kysymyksen.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire