vendredi 27 mars 2015

Auttakaa, nyt ei kulje..

Tiedän että samanlaisia ketjuja on varmaan miljoona, mutta mä oon aivan solmussa treenien ja ruoan kanssa tällä hetkellä ja menen vaan enemmän sekaisin kun luen monia eri ketjuja. Olen käynyt salilla reilu kaksi vuotta. Paino on noussut sinä aikana ainakin 10kg, jos ei 15kg. Olen aina ollut pitkä ja laiha. Salilla olen saanut tuloksia nostettua ihan hyvin, mutta nyt tuntuu että kaikki junnaa paikoillaan. Tuntuu että kehitystä ei tapahdu vaikka kuinka treenaa ja pyrkii syömään kohtalaisen hyvin. Ruokailussa ongelma on herkut, joita en vain voi vastustaa pitkiä aikoja. Minulla on siis viisijakoinen ohjelma ja pyrinkin käymään salilla viisi kertaa viikossa, vähintään neljä.



Nyt on ongelmana se, että minulla on ihan todellinen pelko siitä että laihdun, pienenen tai menetän lihaksia. Silti haluaisin erityisesti vatsan alueelta ylimääräistä pois, muualla ei omaan silmääni rasvaa liikaa olekaan. Pidän myös enemmän vartalotyypistä joka on lihaksikas, mutta ei rasvaton eikä "pieni", hankala selittää. Haluan myös todella kasvattaa lihaksia ja saada lisää voimaa. Kannattaako minun mennä nyt miinuskaloreilla ja polttaa sitä rasvaa ensin pois, vai pyrkiä syömään mahdollisimman terveellistä ruokaa paljon ja kasvattaa lihaksia? Tämä miinuskaloreilla oleminen on ehkä siksikin niin vaikeaa, kun ei ole tarpeeksi motivaatiota siihen, koska näen itseni liian lihaksettomana ja pienenä ja tiedän että miinuskaloreilla oleminen hidastaa lihasten kasvua. Sitten syönkin herkkuja ja kaikkea turhaa, eikä siitä varsinkaan ole mitään muuta kuin haittaa :face:



Ps. Kuinka paljon harrastatte/kannattaa harrastaa aerobista liikuntaa, niin että kunto kasvaisi mutta salitreenit ei juuri kärsisi?



Kiitos paljon jo etukäteen :)





Auttakaa, nyt ei kulje..

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire