mardi 28 avril 2015

Ongelmia cuttaamisen kanssa

Hello,

Jos joku tämän paskan jaksaa lukea niin kiva juttu hei. Minulla on siis ongelmia cuttaamisen kanssa. Helmikuussa painoa 104kg, kalorit silloin 4000kcal/päivä. Näillä kaloreilla paino siis myös pysyi samana. Helmikuusta lähtien olen tiputtanut tasaisin väliajoin päiväkaloreista 200kcal. Tästä viikosta lähtien olen tilanteessa että päiväkalorit ovat 2400kcal luokkaa. Painoa nyt 94,5kg. Pituutta 184cm.

Ahdistaa ja vituttaa, kun ei tunnu tapahtuvan mitään. Okei, 10kg ollaan tultu alas, mutta silti. Treenaan 3-jakoisella MA-LA, sunnuntait lepoa. Cardiota en vielä tee, mutta kesäkuusta lähtien tulen pyöräilemään päivittäin 4,5km päähän työpaikalle. Makroista sen verran, että pitkin dieettiä olen vetänyt proteiinia 200-250g/päivä, rasvaa 70-85g/päivä & loput hiilaria. Olenko jotenkin vitun vammainen, vai mikä tässä on kun paino ei tunnu tehokkaasti tippuvan? Lähtötaso kuitenkin tuo 4000kcal/päivä? :(

Viimekeväänä vedin muutaman kuukauden about 2100-2300kcal/päivä, ja silloin pääsinkin suht tiukkoihin 11-12% silmämääräisiin rasvoihin. Silloin paino oli alimmillaan 80,5kg. Nyt olisi kuitenkin tarkoitus päästä alle kympin rasvoihin. Onko täällä joku mestari joka osaisi antaa amatöörille vinkkejä, kun tuntuu että olen menetetty tapaus! :/

Salitreenit aloitettu perseilyllä noin 5 vuotta sitten. Niin sanottua "hei mä haluun joskus cbb:hen"-tyyppistä treeniä takana nyt 1,5 vuotta. Tuskin lavakuntoon koskaan pääsen, mutta aina sitä voi unelmoida.

Kiitos ja anteeksi!


Ongelmia cuttaamisen kanssa

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire