mercredi 31 juillet 2013

Painonnousu, läskiä vai lihasta... ?

Heips!



Olisi hauska kuulla paljonko arvon leidejen painot ovat nousseet saliharrastuksen aloittamisen jälkeen ja missä vaiheesssa, vai onko paino pysynyt samassa. :)

Olen kuullut ettei naiselle voisi kehittyä kuin maksimissaan kaksi kiloa lihasta vuodessa,ja sekin on paljon... ja onko se painon kertyminen ollut ihan ok, eikä ole tullut missään vaiheessa oloa että entä jos olenkin kerännyt läskiä itseeeni!! :wtf:



Mulla tilanne että olen jossakin vaiheessa lihonut paljon, olen 166 cm pitkä ja painoin pahimmillaan 75 kg (ja ihan silkkaa läskiä, en todellakaan saleillut, tai muutenkaan liikuttanut itseäni kuin korkeintaan sohvalta jääkaapille ja baariin litkimään sidukkaa..). Sitten laihdutin, ja sairastuin ehkä jonkinasteiseen syömishäiriöön ja painoin alimmillani 48 kiloa. Peilistä tuijotti silti läski ja ahdisti kun sain ahmimiskohtauksia ja sitten saatoin olla syömättä monta päivää.



Elämä on kuitenkin jonkin aikaa ollut aika lailla kohdillaan, ja vaikka peilikuva ei tunnu vieläkään kertovan minulle oikein totuutta niin olen syömisen kanssa jonkinlaisessa tasapainossa, luultavastikin kuntosaliharrastuksen vuoksi... ei jaksa vääntää rautaa jos ei puputa kunnolla ruokaa.. ;)

Olen 1,5 vuotta treenannut salilla josta vajaan vuoden enemmän tosissaan.... Nyt yhtäkkisesti painoni on noussut 51 kilon kieppeiltä miltei 54 kiloon (muutamassa kk:dessa), enkä ole kyllä mitään muutosta tietoisesti tehnyt ruokavaliooni... Mitat näyttävät mittanauhalla samaa, mutta olen niin epäileväinen tuon mittanauhan suhteen kun sillä helposti saa eri tuloksia kun mitta lipsahtaa pari milliä eri paikkaan.. ja en kuitenkaan joka paikkaa ihostani ole mittanauhan kanssa syynännyt niin mitäs jos ne läskikilot ovatkin kertyneet eri paikkaan mitä mittaan? :D ja kun ihmisiä aina kehotetaan katsomaan peiliin, eikä vaakaan mutta kun minulle se peilikuva aina huutaa vain että LÄSKI, niin siihen alan viimeiseksi luottamaan.. :(



Ja muutama kilo sinne tänne, mutta ehkä minä pelkään vain huomaavani että yksi päivä olenkin taas ihka oikea punkero..





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/mimmien-ravinto/117402-painonnousu-laskia-vai-lihasta/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire