lundi 29 juillet 2013

Sporttinen nainen hakusessa (pohjanmaalta, tai jostain muualta :) )

Nyt ois tämmönen rento ja kiva nuori urheileva mies, 31v, vailla sitä parempaa puoliskoa.



Rakastan punttitreeniä, aurinkoa, leffojen katsomista ja läheisyyttä.

Melkein jokaista urheilua osaan jotenkin tehdä, niin olen helppo saada mukaan jos sellaiselle halua.

Tykkään hyvästä ruoasta, ja vaikka olen menossa CBB lavalle jossain vaiheessa niin nautin elämästä aina.

Olen ammatikseen PT, teen toki sen vaan extrana tällä hetkellä iltaisin ja olen päiväduunissa teknisenä myyjänä ja "ostopäällikkö" rautakaupassa.



Asun Pietarsaaressa pohjanmaalla, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että pääkaupunkiseutu tai turku vois olla hyvä vaihtoehto, kun tuntuu ettei täällä enää ole mulle mitä tarvitsen.

Olen täysin kakskielinen, Ruotsi on äidinkieli. Siinäkin on syyt turku-helsinki ajatuksen takana, kakskielisenä PT:nä ois ehkä duunia. Toki muutkin paikkakunnat voi olla kiinnostavia, esim Tampere mutta myös Tukholma (tuskin täällä nyt kukaan siellä asu mutta...).



Itse sanoisin että olen fiksu, en ainakaan ole tyhmä. Olen 166cm lyhyt ja suht kireässä kunnossa painaan nyt pikkasen alle 70kg, toki talvella olen 10kg painavempi ja mukavan pehmeä haliseuraa. :)

Kuvia musta löytyy mun profiilista ja treenipäiväkirjasta.



Eläimistä sen verran että koirista tykkään, kissoista en.



Jotkut sanoo että olen komea, mutta sehän on katsojan silmissä.

En yleensä yöklubeissa viihdy, pubille voi mennä muutamalle, tai muutama juoda omassa sohvassa jonkun jalkapallo ottelun tai leffan katsoessa.



Etsin mukavaa, hauskaa ja urheilusta tykkäävä naista, joka voi saada mukaan salille tai pyöräilemään tai pallolajia harrastamaan. Myös rannalle mukaan makoilemaan, heittämään frisbeetä jne. ois kiva ku haluaisit! Myös kotona kainalossa sohvalla voisit viihtyä.

Ikää sulla vois olla yli 20 ja alle 40, ja pituus ei ainakaan hirveesti yli 170cm. Saat painaa mitä painaat, jos oot urheilullinen niin olet varmaan sopivan kokoinen.



Jos vaikutan mielenkiintoisella jollain tavalla, niin laita mailia tulee johnnyfuru@hotmail.com



Odotan mieleenkiinnolla vastauksia, ja kuvan ka voitte laittaa!





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/deitti/117352-sporttinen-nainen-hakusessa-pohjanmaalta-tai-jostain-muualta/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire