mercredi 31 juillet 2013

Ruokavalio-ongelma!

Yritin selailla vanhoja ketjuja ja löytää sieltä apuja, mutta olen vieläkin vähän "hukassa".



Toivoisin ruokavalio-ohjeistusta. Olen nainen 24v 164/53 ja olen aktiivisesti (4krt/vko) harrastanut nyt kotona lihaskuntoharjoittelua sekä viikoittain kerran pidempiä juoksulenkkejä ja ns spurttilenkkejä. Treenivapaapäivinä keskityn sitten koirien lenkitykseen ja OKT perustöihin.



Tavoitteenani olisi saada voimaa, siististi (=naisellisesti) näkyviä lihaksia sekä pysyä hoikkavartaloisena. Teen sen mitä ei saa tehdä, eli tuijotan vaakaa!! :face: Nyt on kuitenkin syöminen ongelmana. Syön noin 1000-1100kcal/pv ja silti tuntuu olo paisuneelta jatkuvasti. Pidänkin viikonloppuisin kevyen puolipaaston, jotta paino pysyy ja turvonnut olo lähtee. Eli se kysymys; mikä on sopiva kalorimäärä tämänkaltaiselle kulutukselle? Ja missä muodossa se olisi päivän mittaan hyvä kerätä. Toivoisin kokreettisiä esimerkkejä, jotta minä urpona ymmärrän :) Olen tykästynyt myös spirit power recoveryyn, jota mielelläni ruokavaliossa pitäisin ainakin treenipäivinä. Tuntuu etten saa isoja ruokamääriä syötyä päivän aikana, niin tämä helpottaa siinä.

Ruokavaliossani tällähetkellä; Ruisleipä+salaatit+kalkkunaleikkeet, kana/kala+kasvis+juures+kananmuna, tonnikala+vihannekset, nuudelipussi iltapalana. Ja tämä on se vähäinen määrä joka nostaa minun painoa ja tekee oloni turvonneeksi(???) Mikä on pielessä?



Vaikuttaako sitten niin sanottu liian vähäinen kalorin saanti lihomisen tunteeseen ja painon nousuun treenaamisen ja muun liikkumisen yhteydessä? Huomioitavaa on myös se, että asun yksin, joten suuria määriä en voi ostaa ruokaa, kun ne menevät hukkaan.





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/117387-ruokavalio-ongelma/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire