samedi 9 mai 2015

Kuinka Tulla Vahvaksi - Aloittelevan voimailijan harjoittelublogi

Morjesta kaikille! Melkein pari vuotta vanha käyttäjätili ja yhden postauksenkin olen näköjään kerennyt tuutata uloskin, mutta olen silti täysin uusi Pakkotoistossa. Aika näyttää tulenko tämän enempää tänne postailemaan.
Tulin siis vain röyhkeästi mainostamaan omaa blogiani ja jos se on jotenkin vastaan tän foorumin sääntöjä, senkun deletoitte ja mie häippäsen bittiavaruuteen!

Pähkinänkuoressa homma menee näin: Olen 22-vuotias mies ja olen pudottanut paljon elopainoa (150kg->81kg alimmillaan) ja nyt parin mutkan kautta päätynyt voimailun maailmaan. Urheilutaustaa on ainoastaan aikuisiältä noin vuoden verran kamppailu-urheilun ja muun painonpudotuskakan muodossa. Tämän hetkinen tavoitteeni on hommata voimaa. Näin siis lyhykäisyydessään, blogissa kerron tarkemmin taustani ja tavoitteeni. Tällä hetkellä toteutan Starting Strength-ohjelmaa parilla omalla mausteella. Viidettä viikkoa olen menossa ohjelmassa. Pikku kesäbulkkia siis luvassa. Postailen tästä lähin ainakin kolme kertaa viikossa läpikäyden sen päivän voimatreenini, mutta varmasti välillä pistän jotain ekstrapäivitystä jos ja kun tapahtuu jotain erikoista ja mielessä on jotain juttuja.

KuinkaTullaVahvaksi.blogspot.fi/ <- Siinä linkki blogisivulle.

Ei kait mulla tässä muuta. Toivottavasti jollain nyt mielenkiinto heräsi! :)


Kuinka Tulla Vahvaksi - Aloittelevan voimailijan harjoittelublogi

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire