mardi 12 mai 2015

Treenikaveri, Länsi-Vantaa

Heipsan! Tämä nyt ei oikeestaan ole mikään deitti-ilmoitus, vaikka sinkku olen. Ja hetero ;)

Mutta siis...
Onko kukaan vailla treenikaveria salille? Itse olen 27-vuotias nainen ja salilla käynyt pitkään. Aikaisemmin treenasin siellä tavoitteellisesti, mutta nyt on ollut sillä laidalla hiljaista abaut kolmisen vuotta ja salitreenit ovat olleet sellaiset 2-3 kertaa viikossa lihaskunnon ylläpitämistä. Viime aikoina se on alkanut maistuu puulta yksin treenatessa, joten jos saisi jonkun tsempparin ja kaverin, jonka kanssa tulisi lähdettyä juuri tuo pari kertaa viikossa salille :)

Ei ole niinkään väliä missä kunnossa olet tai tunnetko laitteita/liikkeitä. Mutta jotta saataisiin sellainen yhteinen "tavoite" treenaamiselle, niin mielellään treenikaveria oman ikäluokan miehistä/naisista :)

Ja olen siis apuna liikkeissä ja otan myös kokeneemmilta uusia ideoita vastaan! Eli suhteellisin kevyin mielin tässä ollaan ja katsotaan nyt alkuun saadaanko yhteinen sävel treenien osalta :)

Itse asun Länsi-Vantaalla ja käyn Forever Clubilla. Joten jos siis jotenkin sinne saisi sen salikaverin? Tietysti ehdotuksia muistakin saleista otetaan vastaan. Saliajankohdat sopisi minulle arkisin iltaisin ja viikonloppuisin mihin aikaan vain. Ja välillä olen arkisinkin vapaalla jalalla.

Alkuun voisi käydä kävelyllä juttelemassa ja tutustumassa ennen kuin lähtee mitään yhteisiä treenejä sopimaan tai mahdollisesti uuteen saliin tutustumaan.

Viestiä vaan osoitteeseen lindqvist.noora@gmail.com, jos olet samoilla fiiliksillä liikkeellä :puntti:


Treenikaveri, Länsi-Vantaa

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire