dimanche 25 janvier 2015

kinesioteippaus

mulla on siis sirottavat lapaluut ja notkoselkä. oon yrittänyt reilun vuoden verran parantaa ryhtiä aktiivisella venyttelyllä ja sopivalla treenillä, mutta tää ei näytä helpottavan sitten yhtään :/ yritän usein keskittyä pitämään ryhtiä kasassa, mutta aina kun yritän suoristaa olkapäät ja saada lapaluut selkään, niin rintakehä pulpahtaa ulos ja selkä on entistä notkommalla. ei mulla paha ryhtiongelma ole ja tavallinen pulliainen tuskin huomaa mitään koska monilla on samallaisia ongelmia, mutta tää häiritsee mua aivan hirveesti. kroppa näyttäis paljon ryhdikkäämmältä ja tasapainosemmalta ilman tätä ja pääsisin ehkä jatkuvista selkä-, niska- ja hartiakivuista eroon.



tehäänkö tollasia kinesioteippauksia tällasiin ongelmiin ja luuletteko että siitä vois olla mulle apua?





kinesioteippaus

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire