dimanche 27 octobre 2013

Proteiini/Hiilarit/Rasva määrät?

Tarkotus olis nyt saada itellä toi ruokavalio kuntoo.



Alotetaan linkkaamalla kuva mitä syön/söin tänään, treenipäivänä (sis. töissä tehdyt jutut) ~3172kcal - 181cm - 82kg - 21v







Eli tossa nyt on mitä sain aikaseks. Rasva kaadetaan pois jauhelihan paisto vaiheessa joten en tiedä kuinka paljon se sit poistaa tota g määrää.

Itse olen loppujen lopuksi aika tietämätön ja kiinnostunut mitä tarvitsee päivittäin kuinka paljon, olen kyllä lukenut jonkin verran mutta olen niitä ihmisiä ku ei jaksa ettii 300 sivuu läpi löytääkseen "vähän sinnepäin" vastauksen. Sen verran olen lukenut että rasvaa n. 20-25% päiväs, ja hiilareita joku 40-60% ja loput protskuu.



Mulla olis tarkotus käytännössä rakentaa isommat lihakset, vähentämällä rasva% mahd paljon, jos edes mahdollista normaalisti.

Syön säännöllisesti 4-5 kertaa päivässä ja 4-5 kertaa viikos salilla bodaamas.



Diettii ajattelin sit joskus vuodenvaihteessa. Pitäskö sitä vaa bulkkaa reippaasti ja vuodevaihteessa diettaa kesäks?



Rakentavaa krittiikkiä kiitos.





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/ravinto/119053-proteiini-hiilarit-rasva-maarat/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire