mercredi 23 octobre 2013

suosittele PT:a Tampereen seudulta

Olen harrastanut kuntosalia jo yli 10 vuotta. Väliin on mahtunut kausia että olen käynyt enemmän ohjatuilla tunneilla, väliin on tullut taukoja kun olen lapsia saanut. Viime vuodet olen kuitenkin keskittynyt kovempaan puntteiluun. Tai yrittänyt. Luen alan lehtiä, kerään tietoa ravinnosta jne. kokeilen välillä erilaisia ohjelmia...nyt menossa takapuolen 4kk tehotreeni jonka lehdestä nappasin. Kuitenkin kyllästyttää!! Olen pitkä ja hyvin hoikka, haluaisin lihaa vartalooni, mutta sitä ei oikein tule. EN halua tähdätä mihinkään kisoihin tms. mutta haluasin haastaa itseni katsomaan millaisen kropan saisin aikaiseksi esim vuodessa. En aio noudattaa grammalleen mitään ruokavaliota, haluan vain olla hyvän näköinen ja hyvinvoiva. Aattelin että tässä vaiheessa voisin kokeilla pt:n palveluita jotta saisin taas jonkinlaista suuntaa ja kehitystä. Mutta, osaisiko joku suositella hyvää PT:tä tampereen seudulta? Mielellään naista! Eräs kaverini käytti erään kuntokeskuksen pt:a jonkun kuukauden, mutta valitti että tulokset olivat olemattomia ja ohjelmatkin kuulostivat jotenkin oudoille tavoitteisiin (lisää lihasta) nähden (liikaa aerobista, pitkiä sarjoja...). ELi pt joka haltsaa fitness-tyylisen harjoittelun salat ja ois muutenkin motivoiva?? Vinkkejä?? Kiitooos!! :)





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/punttimimmit/118991-suosittele-pt-tampereen-seudulta/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire