mardi 22 octobre 2013

Sinä uusimaalainen, vajaa kolmikymppinen mies!

Terve.

Rekisteröidyin sitten tänne ihan vain tämän deitti-ilmoituksen takia. Huomaatte siis, että tosissaahan tässä ollaan liikkeellä! ;)



Olen parin viimeisen viikon aikana alkanut tosissaan haaveilemaan parisuhteesta, kumppanuudesta ja komean miehen vierestä heräämisestä. Tai itseasiassa alitajuntaisesti mulla on ollut nämä ajatukset pitkään jo mielessä, mutta epäromanttisena, kylmänä ja jääräpäisenä ihmisenä olen halunnut sulkea nuo ajatukset pois. Enää en jaksa!



Laitoin tänne deitti-ilmoituksen lukuisten muiden suomi24:sten, citien ja matchien sijaan, sillä täältä voisi löytyä samanhenkisiä ihmisiä. Tai sitten ei. No, katotaan...



Kerron ensin vähän itsestäni.

Ensinnäkin olen 25-vuotias, Espoon suunnilla majaileva liikunnanohjaaja.

Ja toiseksi liikunta: Se on aina ollut osana mun elämää - joskus suuressa, joskus pienemmässä roolissa. Kuntosalilla olen aina viihtynyt sekä olen lenkkeilyllä perus aerobista kuntoa ylläpitänyt, talvisin myös hiihdän. Näistä lajeista en varmastikaan ikinä luovu. Sitten taas silloin nuorempana olen pelailla tennistä, sulkista, kokeillut nyrkkeilyä ja jopa thaiboxingiakin. Mutta aika on rajallinen enkä ole enää kiinnostunut hikihatussa menosta samanlailla kuin tuolloin. Rehellisesti siis.



Kaikesta huolimatta käyn säännöllisesti ylläpitämässä lihaskuntoa kuntosalilla ja aamuisin tykkään jotkut sykkeennostavat aamutreenit tehdä ennen aamukahvia. Mulla on myös koira, jonka kanssa käyn paljon luonnossa / metsässä taapertamassa. Koiraa ei kannata pelätä kumminkaan. En lässytä sille, vaikkakin moni ei ole kuullut mun sanovan mitään niin kultaista kellekään muulle kuin tälle koiralle. Ei anneta sen häiriä. :)



Sitten muihin "vähäpätöisemiin" seikkoihin. Olen luonteeltani pirteä ja iloinen, sekä mukava että haastava, hiljainen mutta sosiaalinen. En siis halua tai edes osaa määritellä tarkkaan minkälainen olen, sillä ennemmin sitä tapaa toisen ajattelematta tällaisia asioita tutustuttaessa. Joka tapauksessa olen siinä keskitiellä: kyllä sä varmasti kestät mua hetken jos toisenkin. :)



Ulkonäöllisesti olen tumma, sinisilmäinen, urheilullinen ja monien muiden sanoin hyvännäköinen. Pituutta löytyy vähän vajaa 170cm ja painoa sen verran, että ekaa kertaa elämässäni jouduin hieraista silmiäni. Mä en halua lukuja katsoa, mutta ehkä mulla on forkuissa sen verran lihaksia, että ne painaa. ;) Ei vais, normaalissa mennään...



Arvomaailmassa pidän tärkeänä lähimmäisrakkautta. Kaikinpuolin. Perhe on mulle tärkeä sekä pieni että tiivis ystäväverkosto ei saa ikinä unohtua. En haali ympärilleni suurta kaverijoukkoa, vaikka pidän siitä, että tunnen porukkaa sieltä täältä.



Sinussa kaipaan samanlaista arvomaailmaa, jossa läheisesi ovat sinulle tärkeitä. Olet huomaavainen, mutta et takertuvainen. Mä olen välillä sellainen kotihiiri, että toivottavasti pidät vilttien alla makoilusta, eikä aina tarvi olla menossa jonnekin. Ei edes treenaamaan. Tykkään käydä fitnessmessuilla ja myös katsomassa kilpailuja, joten mut saa erilaisiin tilaisuuksiin mukaan. Lähden mielelläni. :)



Pituutta saisi olla lähempänä 180cm kuin 170cm, painoa sen verran mitä vaaka ikinä näyttääkään. Eli ulkomuodoltasi normaalista urheilulliseen. Liikuntamuodolla ei niinkään väliä, paitsi että mä en voi sietää mitään painilajia. Mutta eipä se mikään ratkaiseva tekijä ole. ;) Jos vaan itse kestät sen.

Olisi tärkeää, että pidät luonnossa liikkumisesta vuodenajasta riippumatta. Kuntosalille en pakosti tarvi seuraa, mutta miksei välillä yhteistreenitkin olisi jees. :) No, nämä asiat on sellaisia, jotka etenee miten etenee.



Olen siis aika avoimin mielin, mutta en silti ahmase kaikkia maailman miehiä ja lähde kokeilemaan onnea treffeille. Vaan haluaisin tavat sen yhden ja ainoan pontentiaalisen miehen, johon voisin ihastua. :)



Tämän enempää marisematta, jos en ihan täysin mahdottomalta kuulosta ja haluaisit kurkkia kuka täällä puolella ruutua on, niin laitahan viestiä osoitteeseen: liikunta25@gmail.com.

Haluaisin tavata mahdollisimmat pian! Vaikka jonkun kävelylenkin merkeissä?



Joka tapauksessa hyvää syksyä ja talven odotusta. :fuckyeah:





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/deitti/118969-sina-uusimaalainen-vajaa-kolmikymppinen-mies/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire