jeudi 29 août 2013

Ovatko nämä lisäravinteet sopivat minulle?

Morjesta,

eli.. Olen salilla käymisen pari viikkoa sitten aktiivisesti (viisi kertaa viikossa) aloittanut pojankloppi. Kesällä tuli käytyä pari kertaa mutta kun tulosta ei näkynyt niin ajattelin että perhana, kaipa sitä pitää ruveta käymään useammin. Ja salilla olemisesta nautin, ja mikäs sen mukavampaa kuin katkaista päivä menemällä koululta suoraan salille. Ikää löytyy se 16 vuotta ja olen hoikahko kaveri, painaen vain abauttiarallaa 70-73kg ja pituutta löytyy se 187cm.. Joten kysymykseni onkin, että ovatko seuraavat lisäravinteet minulle sopivat? (Löysin kyseiset aineet mass.fi:n tuotevalitsimen avulla mutta en ollut varma ovatko ne ihan okei.)Ongelmani on se, että en liho. En vaikka söisin sen pari pizzaa viikossa.. Joten ajattelin massalisänkin oleva oiva ratkaisu, koska haluaisin myös nopeampaa lihaskasvua kun tavoitteenakin on suhtkoht lihaksikas ulkomuoto, haha :D

Olen tähän mennessä käyttänyt vain Whey:n proteiinilisää, kun luulin sen riittävän.



MyNutrition Muscle Builder Pack

MyNutrition Good Health Pack

MyNutrition Recovery Pack



Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)



(Pienet vinkit treenaamiseen ja kyseisten aineiden käyttöön ovat kanssa enemmän kuin tervetulleita!)





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/117948-ovatko-nama-lisaravinteet-sopivat-minulle/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire