vendredi 24 octobre 2014

Keräilyharvinaisuus tarjolla!

Tjänare!



Tämä saattaa hyvinkin olla se, mitä olit etsimässä, joten nyt kannattaa käyttää pieni hetki elämästäsi tämän ilmoituksen katsastamiseen, sillä se voi olla kaiken sen vaivan arvoista.



Tämän profiilin taakse kätkeytyy mies, jota voi kuvailla seuraavin adjektiivein; luotettava, rehellinen, huumorintajuinen, kypsä, fiksu, tunneälykäs, sosiaalinen, katseenkestävä, syvällinen, keskustelukykyinen, avoin ja muut huomioon ottava. Onko tällaisia herrasmiehiä vielä olemassa? Kyllä meitä vielä on eli, jos etsit herrasmiestä, jolla on vähän pilkettä silmäkulmassa, olet oikeassa profiilissa. Ja tämä ei ole Ostos-Tv:n mainos, jossa luvataan liikoja, sillä minä seison sanojeni takana. Minussakin on toki heikkouteni, eli ei pidä luulla, että minä olisin mikään Teräsmies, enhän minä edes lennä.



Nyt kun adjektiivit on käytetty loppuun, voin kertoa teille jotain muuta itsestäni. Asun ja opiskelen Kotkassa, ainakin vielä hetken. Opiskelen tällä hetkellä ammattikorkeakoulussa, koulun ohella käyn myös töissä, jotta saan leivän päälle muutakin kuin ylähuulen. Koulun suhteen minulla on menossa ”illan viimeiset hitaat”, eli keväällä/kesällä minun olisi tarkoitus valmistua.

Koska kyseessä on foorumi, joka on täynnä testoa tihkuvia sonneja ja kuumia fitnesskissoja, täytyy minun mainita, että vapaa-ajalla itsekin käyn salilla. Maksimaalisen lihaskasvun tavoittelu ei toki ole ainoa tapani viettää vapaa-aikaa, myös lukeminen ja leffojen katselu ovat minulle mieluisia harrastuksia. Sosiaalisijataitoja minä ylläpidän näkemällä kavereita ja perhettä säännöllisesti. Mikään nihkeilijä minä en ole, eli hyvässä seurassa olen valmis menemään vaikka balettiin.



Tykkään erilaisista illanistujaisista kavereiden kanssa, mutta baarit (yökerhot) eivät oikein ole minua varten. Alkoholin suhteen olen maltillinen. Välillä on kiva ottaa muutama lasi viiniä, ja minun kohdallani muutama tarkoittaa kahta tai maksimissaan kolmea. Itse en siis pahemmin läträä alkoholin kanssa ja samaa toivon naiselta. Toki välillä voi ottaa enemmänkin, mutta käyttäytyä silti asiallisesti. Känniörveltäminen ei oikein sytytä.



Pelasin pienenä aivan tarpeeksi eri pelikonsoleilla, joten ei hätää, minun arvomaailmassani NHL14 ei mene naisen edelle. Kumppani on siis minun arvohierarkian kärjessä, tai ainakin kärkikahinoissa.



Etsinnässä onkin hyvä nainen, joka lunastaisi paikan minun arvohierarkian kärjestä. Nainen, jonka kanssa voisin jakaa elämäni, sillä sellaiselle naiselle minulla on paljon annettavaa.

Nyt, kun minä olen kirjoittanut itsestäni aivan tarpeeksi, kirjoitan siitä mitä täältä haen. Tarkoituksenani olisi löytää täältä hyvä nainen. Hyvää naista voisin kuvailla seuraavasti; tunneälykäs, kypsä, katseenkestävä, maanläheinen, terveet elämäntavat omaava, kunnollinen, rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, avoin, keskustelukykyinen ja iloinen. Sinun ei tarvitse olla mikään Täydellinen Nainen, enhän minäkään ole Teräsmies. Ja vaikka kyseessä on punttifoorumi, en oleta sinun olevan mikään fitnesskissa, vaan ihan perus neitokainen :) Ikähaitari 20-30v on vain suuntaa-antava. Vaikka olen hyvän naisen vuoksi valmis menemään Inariin saakka, toivoisin naisen asuvan Kotkassa, tai edes Etelä-Suomessa.



Jos tämä teksti sai sinut kiinnostumaan, niin pistä rohkeasti viestiä, ja katsotaan mihin se johtaa :)





Keräilyharvinaisuus tarjolla!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire