lundi 24 mars 2014

Naaman punoitus

Mulla on naama punottanut pidemmän aikaa ja oon käynyt julkisella hoitajalla ja lääkärillä sekä on otettu verikokeet ja mitattu hemoglobiini ja mikä se toinen verihiutale arvo nyt onkaan?! Ni ei lääkäri tiennyt mistä naamanpunoitus johtuu!?

Hemoglobiini oli 169 ku korkeimmillaan se on ollut 197 ja se toinen veriarvo oli 470 ku sais olla 320... Pakkista lukiessa luin että naama voi punoittaa korkeista testo arvoista, mutta en ole hormooneita vetänyt ja testo arvo oli 32 ku viimeks oon käyny mittaamassa. Mä haluisin tän punoituksen pois, mut ei lääkärikään tienny mistä johtuu...

Ite sanoin et ottakaa hemoglobiini arvot ja muut ku ajattelin johtuisko punoitus siitä ku mulla on aina ollut korkeet arvot, mut se oli tippunut alaspäin melkein 30 pojoa! Onks must tulos inkkari ku isän äitin suvussa on ollu inkkareita :D ?!





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1hjspqc

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire