mardi 25 mars 2014

Vinot kädet

Arghh just olin kirjoittanut pitkän tekstin ja tottakai pyyhkityi melkein kaikki pois kun painoin vahingossa jostain.. prkl.. no alotetaas siis alusta. Niin eli mullahan on tälläset vinot kädet, kuvan laitoin vielä vähän valottaan että millä tavalla ne menee vinoon. Oon tässä nyt hiljattain alkanu vähän miettiin että onkohan jotain saliliikkeitä mitä kannattais välttää jos kädet on vinot? Onko täällä ketään muita vinokäsiä, ja onko tullut minkälaisia ongelmia vastaan painojen nostelussa? Siis kun oon alkanut miettiin sitä että kun esim joissain ojentajaliikkeissä, vaikkapa ojentajapunnerrrus tangolla kun siinä on se tanko ja molemmat kädet käytössä niin se liikeratahan on vähä niinku rajattu, niin onkohan se huono sit tämmöselle vinokädelle? Siis olikohan toi nyt selkeesti selitetty. :D Siis kun vaikkapa yhden käden ojentajapunnerruksessa se liikerata menee paljon vapaammin ja kun se käsi on ylhäällä niin sit se sielä pääsee meneen sillai vinoon jos on vinot kädet, mutta ei tangon kanssa pääse. Kun mulla on välillä aina noissa ojentajissa pientä kipua tuntunut kyynärpäässä niin voikohan se sitten juurikin tuosta johtua? Ja leuanvedossa oon huomannu et välillä vihlasee tuosta oikeenpuolimmaisen käden tuosta jostain kyynärpääalueen seudulta. Mut joo eipä noita taida olla muita missä olis huomannut et olis tullut jotain kipua käsien kanssa. Hauiskäännössä vaan on paljon parempi mutkatangolla tehdä, että suoralla tuntuu et vääntää pahasti.








via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1gyfYM7

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire