lundi 28 avril 2014

Apua leuanvetoon

Olen aina ollut surkea leuanvetäjä. Oon nyt muutaman kuukauden tehnyt kotona punttia ja tavoitteena on ollut vain yleiskunnon kohotus. Massaa löytyy 77kg (180cm), josta löytyy varmasti syy huonoon leuanvetotulokseeni. Leukoja sain tammikuussa nolla ja nyt saan ehkä puolitoista.. En mikään ihan rimpula ole, penkkitulos lähentelee jo 80kg ja muutkin tulokset ihan ok minun kokoiselleni jätkälle.



Leuanveto kuitenkin vain tökkii, ja oon alkanu miettimään, että teenkö jotain tekniikassa väärin. Ja oon koittanu parantaa tulostani, mutta se on vaikeaa kun ei prkl saa kuin yhden leuan joten sillä ei voi harjoitella. Tulinkin kysymään täältä apua vaivaani, miten parantaa leuanvetotulosta kotikonstein. Tiedän, että salilta löytyisi hyviä laitteita tähän, mutta sinne en mene. Mikä on kotona paras keino saada tulosta leuvanvetoon? Siis nimenomaan muutoin kuin vetämällä leukoja. Esim punnerruksilla? Sitten kun kolme leukaa saa, on varmaan jo helpompaa kun voi vetää itse leuvoilla pieniä sarjoja ja saada täten tulosta.



Ja täällä varmaan neuvotaan, että laihduta, mutta tällä hetkellä olisi tarkoituksena saada vähän lisää lihasta kehoon, eikä tiputtaa painoa, vaikka se auttaisikin. Eli toivottavasti ymmärsitte pointtini.





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1pGWtWA

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire