dimanche 27 avril 2014

Ravinto/vatsalihakset

Elikkäs kyselisin seuraavanlaisesta asiasta. Olen nainen 17vuotias pituus 173cm paino 59kg. Olen käynyt vuoden verran aktiivisesti salilla ja minulla on suht suurehkojakin lihasmassan kasvu tavoitteita. Käyn neljästi viikossa salilla, mutta en harrasta paljoa aerobista liikuntaa, paitsi usein salin yhteydessä juoksen sen 10-20min juoksumatolla ja koulun yhtedessä melkein päivittäin tulee urheiltua, sillä opiskelen urheiluopistossa, mutta omatoimisesti en liiemmin juoksentele. Haluaisin vatsalihakseni hyvin näkyviin, ja ongelmani on se että syön erittäin monipuolisesti ja suurehkoja annoksia ihan vain lihaskasvun takia, mutta olen huomannut että vaikka treenaan kolmesti viikossa vatsalihaksiani niin en saa tuloksia joihin olisin tyytyväinen. Ylimmät vatsalihakset näkyvät kohtalaisen hyvin mutta koko päkki olisi kiva saada näkyviin. Rasvaprosentista ei ole tietoa, oletan se olevan siinä alle 20 kuitenkin. Mitä minun siis tulisi tehdä sen eteen että saisin vatsikseni näkyviin? En mielelläni alkaisi kaloreita laskemaan vaan haluan pitää kunnon hyvän ruokavalioni yllä ja en usko sen olevan este vatsalihasten näkyvyyteen. Niin ja en erityisesti pidä juoksemisesta, vaikka rasvanpolttolenkit olisikin edesauttavia juttuja. Kiitos jos joku jaksaisi antaa vinkkejä, vaikka jokin erityisen tehokas vasalihasliike tai ruokavalioon liittyviä tekijöitä.Ja jos vittuilemaan nyt joku haluaa alkaa niin parempi että pysyttelee vain hiljaa. :)





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/RX6G2v

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire