dimanche 15 février 2015

Crossfit ja energiantarve päivässä

Hei! Oon 17v nuori nainen ja kiinnostunut aloittamaan lievän syömishäiriön jälkeen kuntoilua. Tälläkertaa kuitenkin terveellä tavalla. Minua kiinnostaisi siis aloittaa crossfit ja olenkin ilmottautumassa aloittelijan kurssille. Minua vaan mietityttää että miten paljon minun kuuluu syödä enemmän peruskulutukseni päälle jos haluan saada hieman lihaksia esille. Oon syönyt nyt 1000kaloria ja tiiän sen olevan vähän mutta oon vaan 151cm pitkä ja painoa 40kg... Oon yrittänyt kattoa netin laskureista ja niissä sanotaan että 1400-1500 kaloria olisi peruskulutus mutta kuulostaa niin paljolta jotenkin. Auttakaa tyhmää sillä en haluaisi tästä yhtään laihtua. En tosin lihotakkaan vaikka tiedän että painoa tulee jos lihas kasvaa. Sitten vielä palautus juomista että onko ne jotenkin pakollisia vai pärjäänkö ilman niitä ja ylipäätään mihin niitä on tarkoitus käyttää? Ateria ja treeni suunnitelmia voi laittaa myös jos haluaa tai ylipäätään miten te treenaatte? Kiitos jos vaivauduit aittamaan onnetonta:)





Crossfit ja energiantarve päivässä

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire