mercredi 25 février 2015

Tamperelaiset miehet huomio!

Avataanpa oma eka viesti tälle palstalle nyt näin deitti-ilmoituksen muodossa. Monta vuotta oon tätä palstaa aktiivisesti lukenut, mutta vasta nyt loin tunnuksen ja syynä tähän se, että haluan tosissani löytää samanhenkistä seuraa.



Ens kuussa mittariin tulee täyteen 24 vuotta, eli nuori nainen oon vielä. Silti on tullu nähtyä paljon kaikenlaista ja taustalta löytyy pidempi parisuhdekkin. Sinkkuelämää on tullu vietettyä jo tovi ja mulla on ollu pidempään sellanen fiilis, että ois kivaa jos viereltä löytyis samanhenkinen ihminen tätä arkea jakamaan :)



Omassa elämässä on palikat kohdillaan. Mulla on aivan ihania ystäviä. Teen työtä, josta todella nautin. Vapaa-aikani vietän pääsääntöisesti liikunnallisissa merkeissä. Salilla käyn aktiivisesti ja toinen intohimoni on juokseminen. Tällä hetkellä pääpaino on juoksemisessa ja mikäli jalat tällä kertaa kestää, niin keväällä tähdätään puolikkaalle. Salitreeni kulkee kuitenkin viikottain elämässä mukana.



Ihmisenä oon mm. määrätietoinen, positiivinen, energinen, sanavalmis, sosiaalinen, kiltti ja hyväsydäminen.

En polta ja alkoholia käytän aina välillä. Musta tuntuu, et mulla on sellasia vaiheita et käyn useemmin viihteellä ja sit saattaa olla kuukausia, kun en käy missään.

Mulla on sellaset perusterveet elämäntavat. Viikonloppusin saatan sallia herkuttelun, mutta muuten haluan syödä kunnollista ja terveellistä ruokaa.



No mitä sitten etsin, niin toivoisin, että olisit omat mielipiteet omaava fiksu mies. Sulla sais olla jonkinlainen suunta elämässä. Osaisit kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä. Olisit positiivinen ja huumorintajuinen. Liikunta olis tärkee osa sun elämää. Savuttomuus ehdoton plussa!

Toivoisin, että sulta löytyis myös jonkinlaista parisuhde historiikkia, koska sellasen ihmisen kanssa on helpompi lähtee rakentaa parempaa yhteistä tulevaisuutta ;)



Ulkonäöstäni sen verran, että oon 168cm pitkä? Brunette ja tatuointeja löytyy, joten jos niitä vieroksut niin ei varmaan auta muu kun kiertää minut sitten kaukaa :D nätiksi oon kehuttu ja ihan sinut oon itseni kanssa :)



Eli jos koit, että jokin kolahti niin laitahan kuule viestiä tulemaan



askel_1@suomi24.fi



Kuvia otan mielelläni vastaan, koska ulkonäköönhän sitä ihastutaan :)

En mielelläni kirjoittele useita viikkoja, elikkäs kahvi tai lenkkitreffit mitä pikemmiten olis enemmän, kun jees :)



Minä vaikenen ja päästän sinut ääneen ;)



- - - Updated - - -



Nii ja toi s-posti viel selkeemmin eli



askel (alaviiva) 1 (miukumauku) suomi24.fi





Tamperelaiset miehet huomio!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire