dimanche 15 février 2015

Proteiinilisät, ovatko ajankohtaisia minulle

Moikka! :)

Olen pakkikselta ja vähän muualtakin lueskellu noista proteiinilisistä ja mitä niitä kannattaa hankkia. Rupesin tässä miettimään että kannattaako mun tälläsiä hankkia, kun ikää on vasta 14. Se tässä minua eniten huolestuttaa että treenaan aika kovaa ja kohtuu usein, kesäisin on vielä paljon lenkkeilyäkin että saanko tarpeeksi proteiiniä lihasten kasvuun. Olen koittanut aina syödä mahdollisimman proteiinipitoista ruokaa mutta tuntuu että sekään ei ehkä enää riitä. Ei olis kiva siellä salilla turhaan heilua ilman mitään voima/lihasmassan kasvua. Ei ne proteiinilisät nyt mitään tappavia ole mutta lähinnä sitä mietin että meneekö tässä sitte vähän rahat hukkaan?



- - - Updated - - -



Ja ainiin tähän vielä lisäys että mites noi palautusjuomat? Onko niitäkään järkeä vielä näin nuorena vedellä treenin jälkee





Proteiinilisät, ovatko ajankohtaisia minulle

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire