samedi 14 février 2015

Sinulle on postia

Dear elämäni Nainen,



Mulla olis paljon annettavaa, mutta en ole vielä löytänyt sua muuta kuin unissani. Siellä ainakin olit älykäs, keskustelutaitoinen ja hyväkuntoinen neito.



Tunnistamisen helpottamiseksi: Minä olen 32 -vuotias Jyväskyläläinen Mies. Pituutta on tuollaset 187cm ja painoa about 95 kg (rasvaprosentti 11 hujakoilla, jos sellainen kiinnostaa). Urheilen pääsääntöisesti 7 kertaa viikossa, joskus enemmän, joskus vähemmän, menoista riippuen. Punttia nytkyttelen 3-4 kertaa viikossa ja aerobista saman verran. Treenaan tosissani ja kokonaisvaltaisesti.



En punnitse ruokiani tai laske kaloreita, mutta katson aika tarkkaan mitä suusta menee alas. Puhtaat tuotteet on pop. En pidä massa- tai dieettikausia. En ruoski itseäni, jos joskus tekee mieli syödä burgeri tai pitsa ja sellaisen syön. Ymmärrän kyllä tarkempaakin syömistä jos sinä sellaista harrastat.



Yllämainittu näkyy minussa myös ulospäin. En ole enää siloposkinen parikymppinen, mutta kroppa on kyllä suht tikissä. En ole bodaaja, enkä näytä Jari "Bull" Mentulalta, enkä haluakaan. En millään haluaisi käyttää sanaa sporttinen, joten sanon että urheilullisen näkönen mies. Kun vastaat minulle kuvan kanssa niin saat omani vaihdossa...



Mulla on hyvä vakiduuni, jossa viihdyn ja josta maksetaan ihan ok. Tosin joudun jonkun verran olemaan poissa kotoa ja sillon tällöin käsittelemään stressiä.



No entäs sitten se tärkeämpi osuus... Ulkokuori on ihan kuosisssa, mutta väittäsin parhaiden puolien löytyvän korvien välistä. Pidän itseäni kohtuu fiksuna ja keskustelutaitoisena. Kuulostaa kauhean vakavalta, mutta oikeasti oon aika rento hölmöilijä, joka tykkää nauraa ja naurattaa. Luojan kiitos tämän mukana on kuitenkin tullut myös tilannetaju ja käytöstavat. Tätä kaikkea haluaisin nähdä myös sinussa.



Kun otat minusta kopin, tarjoan laadukasta seuraa, tukea, tuettavaa, tulista intohimoa, rajua rakkautta ja kaikkea näiden asioiden alta, päältä, keskeltä ja väliltä.



Tässä sulle lyhyt juonto, joka toivottavasti saa mielenkiintosi heräämään ja kirjoittamaan mulle osoitteeseen orankutanki@gmail.com





Sinulle on postia

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire