jeudi 22 mai 2014

Lepääminen/palautuminen/valmistautuminen

Moro kaikille!



Anteeksi, jos vastaava ketju on olemassa, mutta en löytänyt sopivaa sellaista.



Tarvitsen kipeästi apua, kun en tiedä/osaa kuinka pitää levätä, palauta ja valmistautua kun edessä on tärkeä try out.



Eli, olen 2.divarissa pelaava jääkiekkoilija. Olen treenannut ja treenaan todella kovaa. Harjoitusohjelma ja ruokavalio on kunnossa. Sen puolesta kaikki pitäisi olla ok.



Mutta, minulla on parin viikon päästä edessä try out Suomi-sarja joukkueeseen, eli tavoitteena on nousta nyt sarjatasolla ylemmäs.



Tuleva ohjelma on sellainen, että perjantaina on ensin normaali jääharjoitus ja sitten lauantaina ja sunnuntaina on varsinainen try out! Molempina päivänä ollaan kahdesti jäällä.

Ja tämä viikonloppu on ainoa mahdollisuus näyttää taitonsa ja murtautua joukkueeseen. Muita mahdollisuuksia ei ole eikä tule!

Luonnollista varmaan on, että kyseisellä viikolla minun ei kannate vetää yhtä kovaa treeniä kuin tähän asti.



Kysymys siis kuuluu, että mitä minä teen ja kuinka minä valmistaudun tulevaan try out -tapahtumaan.

Millaisia harjoituksia olisi hyvä vetää?

Vai mennäänkö ihan kunnon levolla?

Jos "herkistellään" niin mitä kannattaisi tehdä?

Ja mitä ja kuinka paljon syön?



Olisi todella kiitollinen hyvistä ja auttavista neuvoista. Olen täysin varma, että jengillä täällä löytyy varmasti tietoa/taitoa kuinka tälläisiin "suureen ja ainutlaatuiseen" mahdollisuusteen pitää valmistautua.



Ikää minulla on "jo" 33-vuotta, mutta ikähän on vain numeroita. Katsokaan vaikka Selännettä. :)



Kiitos jo etukäteen!



Look, if you had one shot, or one opportunity

To seize everything you ever wanted. one moment

Would you capture it or just let it slip?





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1n8oBOU

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire