lundi 26 mai 2014

mikä tässä on vikana kun en laihdu?

olen 18 vuotias tyttö, joka on treenannut nyt vuoden verran salilla. lähtökohtaisesti tavoitteeni on ollut kokoajan laihduttaa, vaikka haluan myös lihasmassaa. kuntoni on kohonnut hyvästä erinomaiseen, lihasvoimaa on tullut paljon. laihdutuksessani en kuitenkaan ole onnistunut, vaikka oon treenannut kuin hullu ja yrittänyt kaikkeni. oon treenannut kovempaa kuin ykskään nainen meiän salilla tai yli puolet miehistä. poikaystäväni ja siskoni ovat yrittäneet auttaa mua, molemmat kun ovat itsekkin treenattuja. mun kilot eivät kuitenkaan oo lähteneet minnekään. kaikkeni oon yrittänyt, parhaimmillaan oon käynyt salilla 5 krt viikossa +aamulenkit tyhjään mahaan. treenin määrää oon vuoroin vähentänyt uskoen että mulla olis ylikuntoa ja muuttanut saliohjelmia. oon myös koittanut erilaisia ruokaohjelmia, vähähiilarista ja perinteisellä tavalla. viimeset puoli vuotta oon kantanut omia eväitä joka paikkaan.



nyt oon siinä pisteessä, että menetän mielenterveyteni. mulla on paha olla, oon ollut henkisesti niin täysillä tässä ja motivoitunut että tuntuu pahalta kun en oo onnistunut. tunnen itteni luuseriksi, vihaan itseäni, tuntuu siltä et mun on pakko jotenki rangaista itseäni. en ymmärrä mitä mä kertakaikkiaan oon tehnyt väärin. syönkö liian vähän vai syönkö liian paljon. oon pikkuhiljaa päätymässä siihen, että lopetan syömisen. haluaisin laihduttaa terveellisesti, mutta oon menettänyt toivoni, ja nään tällä hetkellä raa-an nälkäkuurin ainoana mitä en oo tähä mennessä kokeillut. pelkään kuitenkin menettäväni lihakseni, mitä en missään nimessä haluasisi. en kuitenkaan pysty elämään tän kokoisena, tunnen ahdistusta ja alemmuutta jatkuvasti ja se vaikuttaa negatiivisesti mielenterveyteeni. kävin kilpirauhastesteissäkin, mutta arvot oli normaalit.





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1kE1lra

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire