mardi 22 juillet 2014

outo nivusvamma

hei!



mulla on ollut toisessa nivusessa vaivaa jo noin puoli vuotta. eri lääkäreillä on tullut käytyä tuloksetta. magneetista ei juuri löytynyt mitään muuta kuin että nivuset olivat rasittuneet.



kipua tulee kun hölkkään tai treenaan tarpeeksi kauan. nopeiten kipu tulee kun hölkkään hitaalla vauhdilla noin 20min. pystyn kuitenkin tekemään lähes mitä tahansa vähän aikaa mutta jos teen treeniä kauemmin, niin nivunen tulee pikku hiljaa kipeäksi. muutaman kerran olen kokeillut jatkaa pienestä kivusta huolimatta, mutta sitten nivunen on tullut niin kipeäksi että kävely lähes mahdotonta. olen kokeillut nyt monia eri hoitoja eikä huomattavaa parannusta ole tullut. olen vahvistanut nivusia kuminauhalla sekä eri laitteilla ja jumppapallolla, poikittais hierontaa on tehty, olen tehnyt paljon pitkiä venytyksiä, tulehduskipu lääkkeitä olen ottanut, pakaria on vahvistettu, syviä vatsoja treenattu, lääkäreiden mukaan nivusalueen voimat hyvät. Seuraava vaihtoehto olisi lääkärin mukaan joku nivusen laajennus leikkaus, mutta muutama toinen lääkäri on sanonut että se ei todennäköisesti auta. onko täällä ketään kenellä olisi ollut suurinpiirtein samanlaisia oireita tai jollain tietoa vammasta. tai onko jollain kokemusta nivusten leikkauksista kun olen kuulut että tosi harvoin auttavat.

heitelkääs ideoita.





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/Wy1t3d

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire