lundi 28 juillet 2014

Sosiopaatti vainoaa

En tiedä postasinko oikean paikkaan, mutta deittailusta tämä soppa alkoi.



Klassinen kuvio: Tutustut mukavaan tyttöön Facebookin kautta, juttelet viikon/pari chatin kautta ja lopulta tapaatte. Deitit sujuvat hyvin ja kemiatkin pelaavat. Tulevaisuuskin vaikuttaa lupaavalta, kun molemmat ovat samanikäisiä (27 ja 26) ja haaveetkin kohtaavat.



Sitten alkaakin kasaantua synkkiä pilviä ylle ja jokin jutussa alkaa epäilyttämään. Tapaamiset eivät onnistu ja neiti on kovin pahoillaan siitä. Hänestä ei kuulu vähään aikaan mitään, eikä vastaa viesteihinkään. Sitten tuleekin vastaus, ettei hän luota minuun, koska minulla on ollut kuulemma useampia naisia kierrossa samanaikaisesti ja olen kuulemma pelimies. Väitteillä ei ole luonnollisesti mitään yhteyttä todellisuuteen, niiden lähteenä toimii vain tytön lähipiiri, joka on kuulemma erittäin huolissaan hänen hyvinvoinnistaan.



Kuvioon ei kuulu tytön exä, kuten luulla saattaisi. sillä hän on kuollut vuosia sitten. Sen sijaan tyttö on hyvin läheinen exänsä perheen kanssa, erityisesti exänsä 54 vuotiaan isän ja kahden tyttären ja pojan kanssa. Yritän pitää tyttöön yhteyttä ja tahtoa keskustella hänen kanssaan asioista. Mutta luurin tarttuukin tämä 54 vuotias mies, joka tekee samantien selväksi että minun tulisi pysyä mahdollisimman kaukana tytöstä. Hän myös vastaa tytön puolesta tekstareihini ja kuulostaa erittäin uhkaavalta.

Sama tyyppi on aiemmin yrittänyt lisätä minua Facebook kaveriksi tuloksetta ja stalkannut minua sosiaalisen median kautta ja onkinut kaikki tietoni alkaen siitä missä käyn koulua, missä asun ja ketkä ovat kavereitani - sairasta eikös?



Saan tuntemattomasta numerosta puhelun, jossa omanikäinen mies pyytää minua jättämään tytön rauhaan, niin juttu olisi mahdollisimman kivuton kaikille. "Maailmassa on naisia vaikka kuinka, miksi sun piti juuri ahdistella ****** kun tuollainen rennon oloinen kaveri voisi ottaa kenet tahansa muun"



Homma muuttuu entistä creepymmäksi, kun alan saamaan tekstiviestejä tuntemattomasta numerosta, jossa joku nainen esiintyy kauan sitten kadonneena naispuolisena tuttavanani, joka on kuulemma kiinnostunut minusta. Erehdyn kysymään häneltä, mistä muka tuntisimme, jolloin nainen kertoo meidän olevan samassa koulussa ja meidän tavanneen siellä ja siellä juhlissa, joissa muistan olleenikin. Lopulta nainen kertoo ihastuneensa minuun jo ensinäkemältä yrittää pyytää minua kahville, kunnes hälytyskelloni alkavat soimaan. Numerotiedustelu ei tuota tulosta, mutta kaverini saa ongittua naisen nimen ja osoitteen selville, jolloin paljastuu, että kyseessä on tapailemani tytön exän isän tytär.

Laitan viestiä tälle "tuntemattomalle" ja ilmoitan tietäväni kuka hän oikeasti on. Sitten "tuntematon" päättääkin avautua, että hänen isänsä painosti häntä tähän, jotta menettäisin kiinnostukseni deittailemaani tyttöön ja he saisivat "todisteita" että minulla olisi muka muita naisia kuvioissa. Hänen isänsä on kuulemma sairaalloinen narsisti, jolla on jonkinlainen omistuksenhalu pitää miehet kaukana deittailemasta tytöstä. Minusta on levitetty ties minkälaisia perättömiä väitteitä useamman henkilön toimesta (muut sisarukset, hänen isänsä työkaverit ja sukulaiset). Tämä "tuntematon" vaatii etten saa kertoa asiasta hänen isälleen saati tytölle, koska pelkää seurauksia.



Kaikesta juonittelusta raivostuneena, hankin tyypin numeron ja soitan tälle 54 vuotiaalle ja vaadin häntä jättämään tytön rauhaan. Nimittelen myös tyyppiä "insesti isäksi" ja "häiriintyneeksi friikiksi" puhelimessa, samaan aikaan kun ukko puhuu päälleni ja käskee minun painua hiiteen väitteineni kanssa. Lopulta ukko paiskaa luurin korvaan.

Hetken päästä tyttö soittaa minulle hysteerisenä, ja sanoo, että olen mennyt uhkailemaan ja ahdistelemaan tämän läheistä ihmistä ja kuulemma vaikutan erittäin agressiiviselta hänen tuttujensa (eli exänsä isän ja tämän lähipiirin) mukaan. Sitten tämä ukko soittaa ja on kuulemma tehnyt rikosilmoituksen minusta "kunnianloukkauksesta" ja sattuu vieläpä olemaan virkaa tekevä poliisi Etelä Suomen läänissä.

Minun tulisi kuulemma olla pelossani, sillä "maija voi tulla kolkuttamaan ovea minä tahansa hetkenä". Hän kertoo myös, että tietää missä olen töissä ja voisi laverrella työnantajalleni, että olen poliisin tutkinnan alaisena. Sitten ukkeli vihjaa, että voi vetää ilmoituksen pois ja painaa asian villaisella, jos en enää koskaan ota yhteyttä tähän tyttöön.



Oloni on kokemusten jälkeen ahdistunut ja hyvin paranoidi. Pitäisikö minun olla oikeasti huolissani asemastani vai onko kimpussani pahimman luokan sosiopaatti? Eniten surettaa, että unenomaisesti alkanut romanssini muuttui täysin odottamatta pahemman luokan painajaiseksi.





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1nOq9Qh

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire