vendredi 19 décembre 2014

Haetaan työtä: Rakennusalan työharjoittelu, Uusimaa

Moro!



Olen aloitamassa ensivuonna kesken jääneet opiskeluni Porvoossa. Tarkoituksena olisi saada työharjoittelu paikka muutamaksi kuukaudeksi rakennusalalle, jossa voin suorittaa työnäytteeni. Työnäytteisiin kuuluisi runko, perustus ja kattotöiden valmistus. Loput tutkinnon osista olen suorittanut koulussa.



Olen 22 vuotias isä Vantaalta. Olen nopea oppimaan kaikenlaista enkä pelkää ottaa uusia haasteita vastaan. Luonteeltani olen ahkera, tunnolinen ja tarkka työntekijä. Työvaattet, työkaluja ja auto löytyy omasta takaa. Tarvittavat työturvallisuus, tulityö ja EA1 kortit löytyvät myös!



Mikäli kiinnostuit niin kertoisin mielelläni itsestäni lisää sähköpostin välityksellä cv:n kanssa.



teemutaavitsainen@gmail.com





Haetaan työtä: Rakennusalan työharjoittelu, Uusimaa

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire