mercredi 27 août 2014

Aamupala

Morjesta!



Salilla jossa käyn, olen alkanut treenaamaan ja juttelemaan siellä käyvän nuoren jätkän kanssa, joka treenannut siellä samalla salilla viimeiset 5vuotta. Paljon höpötellään punttien nosteluista, tämän hetken bodareista ja myös "legendoista", ruoasta ym. ym.



Ja tossa yks päivä hän kysyi aamurutiineistani, niin sanoin että heti herättyäni juon 1litran kylmää vettä ja sitten teen aamupalan. Kun kerroin hänelle mitä kaikkea syön aamulla, niin hän tokaisi että syötpä paljon.. Niin nyt olen alkanut hunteeraamaan, että syönkö aamulla liikaa..



Aamupalan kalorit pyörii siinä 900kcal-1100kcal (minulla on kolme aamupala vaihtoehtoa, joita käytän).



Proteiinit 60g-80g:ssa



Hiilarit 100g:n lähiympäristössä



Rasvat 50g:n tienoilla (Kalorilaskuri antaa paljon rasvaa paistetusta kananmunasta, paistan sen käyttäen vähän rypsiöljyä ja sitten aamupuuroon laitan ruokalusikallisen vielä rypsiöljyä), jos joku ihmettelee rasvan määrää.



Mutta niin, onko tämä paljon ruokaa aamulla? Omasta mielestäni tämä ei ole paljon, olen lukenut/nähnyt joidenkin nykypäivän bodareiden ruokavalioita, niin siellä joissain on enemmänkin ollut, toki he ovat isompia miehiä kuin minä..



Joo, mutta valaiskaa minua omilla mielipiteillänne asiasta, kiitos.





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1ldVDPs

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire