lundi 30 septembre 2013

Oululaiset naiset, todistakaa uskomukseni vääräksi

Hei



Olen 24v. oululainen saliharrastaja. DI-opinnot ovat loppusuoralla ja muutamana iltana viikossa käyn osa-aikatyössä. Muuten arki pyörii ruoanlaiton, lukemisen ja matkailun ympärillä. Netistä tykkään tutkia kaikenlaista mielenkiintoista ravintoon, kuntosaliin ja talouteen liittyen. Ja tulee täällä Pakkiksellakin välillä asuttua :).



Itteäni voisin luonnehtia avoimeksi, rehelliseksi ja sosiaaliseksi. Olen läppää heittävä realisti ja iloinen analyytikko. Tykkään keskustella asioista perin pohjin, mutta useimmiten huumorin kanssa. Terveelliset elämäntavat ovat minulle todella tärkeitä. En juurikaan juo alkoholia ja olen savuton. Heraproteiini on minulle ainoa dopingaine. Liikuntaa harrastan lähes joka päivä. Kuntosalin lisäksi pyöräilyä, sulkapalloa ja uintia. Yökerhoissa käyn todella harvoin; lähden mieluummin aina esim. lenkille ;). Mitat ovat 168/~70.



Etsin treffiseuraa ja sitä myötä myös elämänkumppania. Haluaisin, että liikunta ja terveet elämäntavat olisivat sinulle etusijalla. Savuttomuus on must :). Mitat voisivat olla pienemmät kuin minulla, mutta ei se ole niin sentin päälle :D. Ikähaitarikaan ei ole tarkkaan rajattu, noin 18-26v. Minulle aitous ja iloisuus sytyttävät, pinnallisuus ja epärehellisyys taas päinvastoin eivät.



Mitä tarkoitan tuolla otsikolla? Noh, koska olen realisti, niin en vain usko ennen kuin näen, että miehet miesvaltaisessa Pakkiksen deittiosiossa viestejä juurikaan naisilta saavat. Eli jos alkoi kiinnostamaan, ja haluat todistaa uskomukseni vääräksi, niin nakkaapa maililla liipasin89 (at) luukku.com. Kuva saa pyytämällä, ellei sitä salapoliisit osaa foorumilta etsiä (ne on pari vuotta vanhoja ! :rolleyes:).





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/deitti/118583-oululaiset-naiset-todistakaa-uskomukseni-vaaraksi/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire