mardi 24 septembre 2013

Uusi saliohjelma jo vähän kehittyneelle

Olen nyt käynyt noin 10 kuukautta salilla noin 3krt viikossa. Olen joka kerta tehnyt saman ohjelman.

Penkkipunnerrus 3x12

Jalkaprässi 3x12

Hauis (talja) 3x12

Ojentaja (talja) 3x12

olkapäät (vapaat painot istualten) 3x12

Yläselkä (kulmasoutu) 3x12



Vatsa + selkälihakset.



Tälläisellä ohjelmalla olen saanut semi ok tuloksia aikaan. Penkki aloitettiin 50kg painoilla ja nyt teen sitä 72,5kg painoilla.



Pitäisikö ohjelmaa vaihtaa kun olen sitä jo käyttänyt noin 10kk?



Mikä ero on 1-jakoisessa ja 2-jakoisessa?



Tavoitteenani on lihasmassan kasvattaminen, ennen olin aika laiha ja hoikka, nyt lihakset näkyy jo vähän mutta lisää pitäisi saada. Paino noussut tämän 10kk aikana vain noin 3-4kg.



Voitteko antaa apua miten pääsen tästä eteenpäin?





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/treeni/118497-uusi-saliohjelma-jo-vahan-kehittyneelle/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire