samedi 28 septembre 2013

proteini juomista aloittelialle

oon 15 vuotias poika ja oon 170/59-60. alotin tossa viikko sitte koti reenin. ennen vedin muutaman sarjan vatsoja, punnerruksia ja leukoja jokatoinen ilta mutta nytte viikko sitte laadin itelleni kunnon reeni ohjelman ja ostin leuanvetotangon lisäks puntit. reeni on kyllä hyvin tuottanu tulosta koska seuraavana aamuna lihakset on jumissa vaikka vähän oon koittanukki venytellä. reenaan joka toinen päivä ja muutamana päivänä viikossa vedän itestäni iha kaiken irti et en jaksa edes kättä enää niinä päivinä reenin jälkee nostaa. talvella aattelin alkaa käymään salillaki. mulla on vaa heränny sellane kysymys et onko mun järkee alkaa juomaa proteini juomia reenin jälkee ees niinä päivinä ku reenaan itteni iha loppuun asti, onko niistä mulle mitää hyötyy?





via Pakkotoisto.com http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/118555-proteini-juomista-aloittelialle/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire