dimanche 23 février 2014

15-vuotias salille

Moro! Aloitetaan nyt itsestäni.

Olen 15-vuotias kuten tuossa nyt näkyy ja olen nyt kiinnostunut nostamaan omaa lihaskuntoa.

Tällä hetkellä oma yleiskunto ja lihakset ovat ainakin omasta mielestä huonossa kunnossa.

Olen yrittänyt vääntä jotain kotitreenejä mutta tuntuu vaan jotenki tyhmältä heilua kotona kun muutenki ahdasta ja salilla olisi laitteet joilla olisi varmasti parempi ja mukavampi treenailla.Lenkillä käyminen ei myöskään onnistu koska omistan lättäjalat joten jalat rasittuvat aika nopeasti. Salilla käyminen ei kuulosta mitenkään pahalta mutta kun siellä käy vaan niitä kunnon lihashirmuja niin ei vihtis niitten kans sinne mennä ja että kunto on siinä kunnossa että onko järkeä vaan painella sinne salille.En siis ole lihava vaan päinvastoin aika laiha poika. Paljon tuleekin kommenttia että kannattas sitä lihasta vähän hankkia yms.Syöminenkin pitäs varmaa sit olla sellasta että sitä tulosta tulee mutta ei kai siinä muutaku sanotaa miten syödään niin sitten syön niin ja kyllä mulle ruoka maistuu .Kyllähän se tois jotain tekemistä arkeen ja nostas itsevarmuutta.

Joku vois nyt siis antaa vähän vinkkiä ja miten olis hyvä aloittaa tämmönen harrastus.Sanokaa jos pitää kertoa jotain vielä itsestään kun nää hommat on uutta mulle.





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1dkaMVU

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire