mercredi 19 février 2014

Vähän kaikenlaista salilla käymisestä, auttaisiko joku?

Eli tilanne on se, että kehonkoostumusmittauksen mukaan lihasmassaa reippaasti alle normaalin, takana 27kg painonpudotus kotijumpalla ja ruokavaliolla (joo, ois pitäny käydä myös salilla) joka varmastikkin tuota lihasmassaa myös osittain syönyt, varmaan aika reippaastikkin.



No nyt olen 165/54 ja olen aloittanut vihdoin ja viimein sen salilla käymisenkin, mistään jaoista en tiedä tuon taivaallista, treenaan peppua, reisiä sekä käsiä milloin milläkin laitteella. Olen yrittänyt niin, että painot on sellaiset jotta juuri ja juuri jaksan sen 10-12kpl niitä tehdä x3. Crosstraineria, kuntopyörää jne

Proteiinia syön vaihtelevasti 1,5g-2g/painokilo. Onko riittävästi?



Jos nyt jatkan kolmesti viikossa salilla käyntiä, koska ja millaisia tuloksia voisin saada esim 6 kuukaudessa? Tavoitteeni oikeastaan vain saada lihasmassa normaaliksi ja kroppaa kiinteämmäksi, nyt taidan olla sellainen ns. laihaläski.



Olen tehnyt niin, että niinä päivinä kun perse on liian kipeä treenaamiseen, niin olen sitten treenannut yläkroppaa ja toisinpäin. Joskus treenaan koko kroppaa, kun ei ole mikään paikka treeneistä kipeänä :D



Vaikeuttaa treenaamista marraskuinen tyräleikkaus, vatsaa en voi vielä ollenkaan treenata, joten vaikeuttaa vähän salilla tekemistä. Teen mitä pystyn, selkää ja vatsaa en siis nyt voi treenata ollenkaan. Vatsassa ei kyllä mitään ylimääräistä olekkaan, siihen olen oikein tyytyväinen. Alakroppa taas :(



Kun lähtötilanne on tämä (lue todella surkea), niin SAANHAN puolessa vuodessa edes jotain tulosta? Otan tämän nyt vähän sellaisena viimeisenä silauksena laihdutusurakalle :)

Mitään bodaajamimmiä minusta ei ole tulossa.

Painonpudotuksen jälkeen en nyt millään haluaisi kroppaani sitä läskiä enää, joten onko minun tavoitteeni (normaali lihasmassa ja kiinteytys) mahdollista ilman plussakaloreita, miinuskaloreilla ei ole ollut enää toviin. Mitään hurjia lihaskimpaleita en siis halua, vaan normaalin lihasmassan minun ikäiselleni/kokoiselleni. Rasvaprosenttini on korkea vähäisen lihasmassan takia, vaikka vaatekokoni on XS/S



Kiitos jos joku nyt jotain jaksaisi vastailla, tää tyttö aikoo nyt saada kauniin vartalon tämän laihaläskin tilalle :) Mihinkään yyberjuttuihin en haluaisi lähteä, eihän siitä salilla käymisestä ainakaan haittaa voi olla, kunnon painoilla kun treenailen, enkä millään kahden kilon käsipainoilla :D





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1gWzu2A

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire