dimanche 23 février 2014

Rikki jo nuorena, kuinka treenata? (Kipeät polvet ja huono ryhti)

Hei!



Nyt olisi konkareiden neuvot kultaakin kalliimpia! Olen hieman reilu kakskymppinen nainen, hoikka, mutta todella huonossa lihaskunnossa. Kestävyyspuoli on ok ja ryhmäliikunnoissa olen käynyt, mutta nyt haluaisin ottaa mukaan myös oikean kuntosalitreenin.



Tarvitsisin apua siis treeniliikkeiden valintaan. Ensinnäkin kärsin polvikivuista. Nivelrikkoa kulkee suvussa ja polvet ovat minulla olleet ne oireilevat. Minkälainen olisi polvia tukeviin lihaksiin keskittyvä jalkapäivä?



Toisekseen ryhtini on äärettömän huono ja ainakin osittain siitä johtuen myös selkäni oireilee. Mitkä liikkeet kannattaisi ottaa ohjelmaan tukemaan ja parantamaan ryhtiä?



Olen ajatellut alkuun kaksijakoista treeniohjelmaa, toisena päivänä alakroppa ja toisena yläkroppa ja molempina lisäksi vatsoja. Salilla aion käydä noin kolme kertaa viikossa. Olen kuntosalin puolella siis aloittelija, joten liikkeissä helppo suoritustekniikka on tietenkin plussaa!



Kiitos jo etukäteen neuvoistanne!





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1nYo0N7

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire