jeudi 27 février 2014

Laihdutuksen vastakohta eli lisää lihasta mutta miten?

Tervehdys kaikille!



Oma ongelmani koskee nyt lihasmassan kasvattamista ja oikean treenitavan löytämistä. Olen nyt joulukuusta asti reenannut ja peruskunto alkaa olla kohillaan. Treeni on koostunut viikossa parista sali käynnistä (tehnyt supersarjoina ja vaihtelevasti, eka viikko kevyt, toinen raskaampi ja vika kovilla painoilla lyhyet sarjat. Kroppa jaettuna 2 osaan.), 2 koristreenistä ja juoksulenkistä tai hiihtolenkistä. Eli 5-6 kertaa viikossa olen jotain urheilua suorittanut. Ongelmana on kuitenkin ollut ettei lihasmassaa ole tullut lisää ja syykin on selvä kun katsoo mitä olen tehnyt :)



Nyt olisi ajatuksena vaihtaa treeniä siten että käyn 4 kertaa salilla viikossa 2 tai 3-jakoisella ohjelmalla. Siihen lisäksi yksi koristreeni tai juoksulenkki viikkoon. Ruokavaliota olen nyt opetellut kalorilaskuri.fi avulla ja päivittäinen ateriarytmi on alkanut löytyä. Ennenkaikkea oikeilla eväillä :)



Mitäs vinkkejä olisi heittää että olen kesäkuussa siinä kunnossa että ilkeän illistellä ihmisten ilmoilla? Eli lisää lihaa ympärille ja tiukaan kuntoon kesäksi!



Pituus 174cm

paino 72kg





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1hloNr7

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire