mardi 21 janvier 2014

Huonot geenit - miten voi olla mahdollista?

Noniin nyt on ihan PAKKO avautua tänne koska v*tuttaa niin ankarasti. Modet heittäköön bannia jos tarpeelliseksi näkevät, ihan sama. Mutta eilen rupesin oikein tarkkaan pohtimaan, että miten voi olla jollakulla ihmisellä näin suuri lottovoitta paskojen geenien suhteen? Homma lähti kun olen viime kesästä asti tavoitteellisesti käynyt lenkillä puntin ohella ja eilen broidi pyysi tulla mukaan, eikä hän siis harrasta mitään liikuntaa. Sanoin, että vedetään 5km lenkki ja 20min vielä päälle. 5km jälkeen minä olin aika lailla hengästynyt ja veli ei yhtään, SIIS EI YHTÄÄN! Olen oikeasti vuosia epäillyt, että minulla on astma ja nyt menenkin tutkimuksiin, koska haaveammattiin liittyy fyysisiätestejä ja -vaatimuksia. Ei siinä mitään suvussa on astmaa, mutta kun mietin tarkasti niin juuri minulla on kaikki suvun sairaudet luetellaanpa: isän puoli: polvet (heikot), selkä (notko), atopia, ihosairaus, lättäjalka ja äidin puoli: astma, värinäkö (puna-viher), Reynaud'in tauti (reuma) ja sitten tältä puolelta syöpää odotellessa (noin 30v yleensä tässä suvussa iskenyt). Ja broidilla: ei mitään näistä! Suvussa ei muuta sairauksia enää edes ole. Ei voi perkele olla mahdollista, kohtalotovereita?





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1bYugmb

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire