mardi 21 janvier 2014

Ihastuminen johonkin jota ei voi saada

Nyt on tilanne se, että olen ihastunut ihmiseen, jota en ole koskaan tavannut tai jonka kanssa en ole ollut missään tekemisissä. Kaiken lisäksi henkilö asuu täysin toisella puolen Suomea kuin minä ja kirsikkana kakun päälle: kyseessä on julkisuuden henkilö, joskin pienemmässä mittakaavassa. Kyseessä on siis ihastuminen ihmiseen, jota hyvin todennäköisesti ei voi saada.



Sanotaan näin, että ihastumisen syynä on se, että voin samaistua henkilöön täysin ja hän herättää minussa ajatuksia ja tunteita. Lisäksi nainen on ulkonäöllisesti 110% minun unelma. En halua täsmentää eo. asioita... ainakaan vielä.



Kannattaako asian antaa olla vai yrittää ottaa yhteyttä henkilöön? Nämä "tuskat" (tiedättekö tunteen kun on ihastunut... ei nukuta, ei ole nälkä, oksettaa ja henki salpautuu) saattaisivat lähteä jos vain saisin henkilön esim. samalla puhelinlinjalle, esitellä itseni, asiani ja puhelun lopuksi pyytää henkilöä kahville - vastauksella ei olisi välttämättä väliä ja tosiasiassa olen valmis lähtemään toiselle puolen Suomea pelkän kahvittelun vuoksi.



Jollekin tämä kuulostaa siltä perustarinalta hulluista faneista, jotka öisin tirkistelee ikkunoista ja kellon ympäri seuraa henkilön tekemisiä. Mutta ei. Ainoa tunne, mikä mulla on ollut vallitsevana, on se että vaisto ja tahto käskee soittaa henkilölle (ei läähätyspuhelua, lol) ja pyytää kahville.



Please tell me what to do? Meenkö mä hitto ammattiauttajalle. :D





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1aoElKB

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire