lundi 27 janvier 2014

Paino ei tipu toivotusti! (junnaa)

Terveppä terve! Olen mies, lähtöpainoltani olin 140kg ja olen nyt noudattanut vhh-ruokavaliota (en kuitenkaan ns. Atkinsin diettiä, syön n. 100-150g hiilaria päivässä) kaksi kuukautta sekä liikkunut säännöllisesti. Liikuntana oon käyttänyt lenkkeilyä, suurinpiirtein joka päivä n. 45min. Tänään kävin vaa'alla ja aamupainoni oli 133,7kg. Sinäänsä edistystä on tapahtunut ja vyötäröstä on lähtenyt n. 7cm ja tänään ilahduksissani huomasin että housut on alkanu olemaan jo vähän isot mitkä oli ennen lantiolta napakat. :) MUTTA! Kolme viikkoa sitten minulle oli tullut painoa LISÄÄ 2kg, toissaviikolla lähti 0,8kg ja nyt vain 0,4 kg. Tiedän että paino saattaa junnata välillä mutta kyselisin siitä että voiko lihaksiin kertyvä neste tosiaan tuoda noin paljon painoa yht'äkkiä lisää? Vai voiko olla muita syitä? Juon vettä kuitenkin päivässä n. 2l. Kävin eilen punttisalilla ekaa kertaa niin voisiko se olla myös syy tähän pieneen pudotukseen? Kaloreita syön n. 2200kcal päivässä. Mutta jotenkin tuntuu että mun painosella miehellä pitäisi laskea vähän enemmän tuo paino kuin 0,4kg viikossa.. Aijon kyllä jatkaa samalla linjalla mutta nyt vähän huolestuttaa.. Kiitos etukäteen vastauksistanne! :)





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1bsrX6X

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire