samedi 25 janvier 2014

Tehoa pääsykokeeseen lukemiseen

Elikkäs lukio-opiskeluni on nyt siinä pisteessä että viimeinen oppituntini toisella asteella päättyi eilen kello 11.

Nyt oppiminen on siis täysin itseni varassa ja ongelmaksi muodostuukin nyt se, että olen aina oppinut asiat kuulemalla, en lukemalla.



Minulla on todettu lukihäiriö ja lukunopeuteni on alle asteikon. Keskiarvoni on lukiossa ollut yli 7 ja peruskoulussa yli 8 eli vaikka monet kirjani ovat neitseellisiä, niin olen silti omaksunut kursseilla opiskellut asiat. Asun Forssassa, jossa ei järjestetä valmennuskursseja eikä minulla sellaiseen olisi edes varaa. Parisataa olen noihin kirjoihin pistänyt eli sisään olisi hyvä päästä. Ensimmäistä kertaa elämässäni ei ole ketään kuka väkisin pistäisi minut ymmärtämään asioita vaan asiat pitäisi itse oppia. Päämääränä siis kauppis ja nuo kirjat ovat melko tuhtia tavaraa.



Minulla on jatkuvia päänsärkyä ja väsymystä, kun yritän saada imettyä noista kirjoita jotakin irti. Kävin juuri eilen apteekissa josta mukaan tarttui parilla kympillä Beroccaa jota on kovasti mainostettu että auttaa jaksamaan, resepti melatoniinia ja useampaa eri päänsärkylääkettä. Olisiko jotakin mikä vielä auttaisi jaksamaan? Lukeminen siis erittäin hidasta ja tuskallista, oppimistuloksia ei synny millään.





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1aUZOp7

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire