mercredi 22 janvier 2014

Säbäfruittari tarjolla.

Eli se ei pelaa joka pelkää, joten kokeillaan löytyiskö tätä kautta se oikea. Eli olen 25-vuotias insinööri helsingistä. Otsikosta poiketen en ole fruittari, en käytä puuhelmiä, mutta salibandyä pelaan. Salilla tulee käytyä enemmän ja vähemmän riippuen elämäntilanteesta ja muiden harrastusten vaatimasta ajasta. Lisäksi pelaan golffia, frisbeegolffia ja lenkkeilen.

Olen sosiaalinen, mukava ja hauska tyyppi. Aluksi voin vaikuttaa hiljaiselta, mutta kun minuun tutustuu paremmin, niin juttua löytyy. Olen kaveriporukastani se, joka kuuntelee muiden ongelmia ja on tukena, eli olen myös luotettava ;). Huumorintajuni on ehkä hiukan nörttimäinen, minkä takia tietyt ihmiset kutsuvat minua jopa Sheldoniksi.

Millaista naista sitten haen? Ensimmäiseksi tulee mieleen, että naisella tulee olla hyvä huumorintaju. Minua ei nimittäin kestä, jos ei osaa nauraa huonoille vitseille :). Lisäksi naisen tulee olla älykäs ja mukava. Koulutustasolla ei ole väliä, kunhan meillä synkkaa. Ulkonäkö tietenkin auttaa minuun tutustumiseen ja on plussaa, mutta tärkeintä on se, mitä on pintaa syvemmällä.

Vielä loppuun oma pituus eli 173cm. Kiinnostuitko? Yhteyttä voi ottaa s-postitse thesam1s1988@gmail.com





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1g0kJ1t

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire