mardi 21 janvier 2014

Uhoamispeli (eli kuka on kingi ja pakkiksen kovin jätkä)

Eli laitetaas uusi forum-peli käyntiin. Tarkotuksena on uhota mahdollisimman vaikuttavasti ja seuraava ketjuun postaava aina arvioi edellisen uhoamisen seuraavasti: Käyttäjä postaa tyhjiä viestejä sen mukaan, miten vaikuttava edellinen uhoaminen on ollut. Tyhjät viestit ovat vertaus edellisen käyttäjän saamalle reviirille (tyhjä tila, jota lähemmäksi ei halua joutua). Sen lisäksi käyttäjä kirjoittaa uuden viestin (tyhjien perään), missä hän julkaisee top-5 -listan (päivitetyn, jos edellinen käyttäjä on uhoamisellaan ansainnut paikkansa tähän pakkiksen halutuimpaan listaan) ja samaan viestiin listan perään hän kirjoittaa oman uhoamisensa. Huom. TOP-5 listaan on siis merkittävä käyttäjän lisäksi myös käyttäjän saama tyhjien viestien (reviirin koko) määrä. Sama käyttäjä saa uhota useampaan kertaan, jos kokee paikkansa ravintoketjun huipulla uhatuksi tai on joutunut jo syrjäytetyksi jonkun toisen alfauroksen toimesta. Seuraavassa hieman referenssiä tyhjien viestien määrän määrittämiseksi:



0 kpl: "Uhoamisella ei mitään vaikutusta".

...

10 kpl: "Ei saatana! Tää on kova jätkä!!!

...

20 kpl: "Mä paskon omaan suuhuni, jotta tukehdun. Oon niin peloissani, ei helvetti!!!!"

...

100 kpl: "JAEJFJAFJASDFJAJu". MITÄ VITTUA KUKA TÄÄ JÄTKÄ ON EI VITTU!!! MÄ EN PALAA PAKKOTOISTOLLE ENÄÄ IKINÄ VITTU!!!!"

...

jne...







Eli laitan pelin käyntiin:



"Vittu kato kuka täs kirjottaa. Vittu BigStrongFast, siis kuka MUU muka??? Kuka MUU muka??? Tää forum on täynnä nyyppiä, mä kyykkään enemmän ku kukaan muu. Miken 2x6 ei oo mulle mikään penkkiohjelma, se on tahti millä mä poraan salin fitnesspirkkoja anaaliin!! Edelleen kuka MUU muka tekee tälleen?? Muut vetää salin jälkeen Fastin Heraa, meikä kelaa et tarjoisko aspan tytsälle aulassa lähtiessä vielä melaa. Mä piirrän eteeni viivan, älä ylitä sitä ku puhut mulle tai saat 50 kilon hanttelista nenään ku teen sillä yhen käden vipunostoja (vikana liikkeenä olkapääpäivänä, vittu 5-jakonen ohjelma niin alkaa oleen hapoilla tässä vaiheessa). Tää oli täs, mun ei tartte todistella täl forumil mitään, porukka kun kuulee et BSF tai jos ne muistaakin väärin et BFS vittu BigFastStrong, niin ne tietää pysyy sivussa kun muijat miettii et oon ku kingKONG, sitä ne kelaa samal ku imee mun melaa!!!"







Seuraava käyttäjä siis postaa tyhjät viesti, ja sen jälkeen viestin jossa on lista:



TOP-5 Alfaurokset



1. BigStrongFast ('tyhjien viestien määrä')

2.

3.

4.

5.




jonka alle oma uhoaminen.



EDIT: OK MUUTETAAN NIIN ETTÄ TYHJIEN VIESTIEN SIJASTA POSTATAAN VIESTI MISSÄ ILMOITEAAN REVIIRIN KOKO SUORAAN LUVULLA, TYHJIÄ VIESTEJÄ EI NÄEMMÄ PYSTY KIRJOITTAMAAN JA UPDATE-TOIMINTO KUSEE MUUTENKIN KOKO HOMMAN MUUTEN!!!





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1aHtvKe

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire