dimanche 22 juin 2014

Lisäravinteiden laadukkuus

Olen nyt lukenut netistä sivustoilta, että tälläinen ja tällänein proteeini on hyvää mutta olen menyt vähän sekaisin asioissa eli millasta sen proteiinin pitäisi olla?

Olen nyt käyttänyt tota star nutritionin perus whey-80. Onko se nyt iha paskaa mitä suuhuni laitan? pitäiskö ostaa jotai parempaa ja jos pitäisi nii millasta?

Mitä ylensä ees pitää katsoa noissa? Mikä lasketaan halvaksi tuotteeksi tai halvaksi raaka-aineeksi?



Ittellä on käytössä smartsuppsin creatiini ja BCAA. Onko nääkin nyt jotain halpoja paskoja missä on käytetty halpoja raaka-aineita ja sen takia tulee välttää?



Uskonko mä vähän liikaa vaan kaikkea mitä mä luen?

Siin on kysymyksiä hämmeltyneeltä ihmiseltä :D





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/1wiUEz2

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire