mardi 24 juin 2014

ongelmaa urheilun jälkeen? tarvisin tietoa :/

Noniin, ehkä hieman huono otsikko kuvaamaan tätä juttua, mutta menkööt. Homma on se, että olen aloitellut tuota aerobista kuntoa nostamaan juoksemalla/hölkkäämällä parisen kilsaa päivittäin. Viime päivinä kuitenkin nukkumaan mentäessä näkökentässä on välähtänyt sellainen violetti pallo, siis vain kerran tähän asti.. Seuraavana aamuna otsa oli vähän kipeä ja silmien kääntäminen sattui jonkin verran ja niska oli kipeä. Silmäkipu hellitti päivään mentäessä ja niskakipukin jonkin verran, mutta nyt sitten pari päivää on ollut toi otsa/pää hieman kipeä, se ei haittaa nukkumista enkä herää siihen, mutta välillä tulee pistoksia, jotka tuntuvat päälaella. Noh yhtenä päivänä pelailin jalkapalloa aika aktiivisesti ja juoksin aikalailla ja kotiin tultuani menin istumaan hetkeksi, kun nousin niin jalkaterä ei noussut kunnolla ja koko jalka tuntui hieman pökkelöltä.. se hellitti kyllä ja nytkin toimii moitteetta. Eli tämä mun kysymys on nyt siis se, että onko tässä kaikessa kyse liikunnan aiheuttamista krampeista/venähdyksistä, vai onko mulla päässä jokin kasvain tai jotain? olenko tulossa sokeaksi? Onko mulla MS-tauti tai jotain? MS-tautiin liittyen noi oireet täsmäs pelottavan hyvin, mutta kellään meijän suvusta ei ole koskaan ollut ms-tautia niin nytkö sit mulla on?



Kieltämättä olen ollut aika hermona/paniikissa viime päivät näiden oireiden takia, ehkä pitäisi lääkärissä käydä sitten kun mahdollista... Mutta ajattelin, että olisko täällä ketään jolla ois jotain tietoa/vinkkejä? Nin ja ikää minulla on kohta 17 vuotta



Kiitos





via Pakkotoisto.com http://ift.tt/VkNwW5

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire